Tuesday 2 December 2014

:: Izinkanku menulis

Bismillahirrahmanirrahim....

Akhirnya. Terdetik jua rasa hati untuk membuka laman bersawang ini. Bukan dipinggirkan, cuma agak dipandang sepi.. Banyak bulan laman ini ditinggal tak diisi. Banyak pula alasan boleh diberi kalau mahu kubilang satu per satu di sini. eheh :D

Lupakan.

Tahun depan, aku bakal berusia 25 tahun.uarggghhhhh!!! (jerit dalam hati jer..). Tua kan??!!.. huhu. Itulah.... itulah yang aku fikir, renung, menung dan muhasabah semenjak dua menjak ni. Rasa banyak masa telah diterbazirkan tanpa membuat sebarang sumbangan jangka panjang. Sumbangan yang membuahkan hasil realiti di depan mata dan lobang hidungku.haha

Pendekkan cerita." Aku nak menulis. Aku nak buat buku. My book. Its mine! huhu.. "...........
doakan.. doakanlah supaya ia bukanlah sekadar angan-angan kosong tanpa tindakan konsisten. Doakanlah agar aku tetap istiqamah menyulam benang-benang jambatan ke syurga. InsyaaAllah..aameen.. :)


Ya Allah, izinkanlah aku menulis#

1 comment:

  1. Fizah, apa habaq
    Aku lama dah cari hg
    Whatsap la aku 0135180507
    Nurliyana azhar

    ReplyDelete